Sofia var namnet

"livet deluxe"

det var bättre förr

Publicerad 2012-11-07 10:25:43 i Skitsnack,

- jag behöver ingen annan än dig.
 
jag förstår lite vad du menade med det nu, 5 år senare. jag ska inte ljuga och säga att jag skulle klara mig helt ensam, med bara en pojkvän eller utan mina vänner. tillsammans blir det en fantastisk combo mitt liv består av. kärlek på annat håll. 
men jag har lärt  mig.
 
att jag sen jag var liten i princip har alla vänner kvar som jag lärde känna då är otroligt. ni som sett mig förändras och stannat. jag älskar er och är tacksam, för allt ni gjort och för att ni finns.
man känner vad som är äkta.
sen finns det några jag lärt känna på vägen, några jag trodde skulle stanna, som jag trodde var äkta. men det är då känslan kommer, lögn. den sortens vänskap behöver jag inte. och det är då man inser, vänskap genom alkohol är bara tillfällig. som ruset.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela