Sofia var namnet

"livet deluxe"

fredag. fredag.. fredag?

Publicerad 2012-11-16 22:13:21 i Skitsnack,

'jag lovar att något aldrig ska hända dig - nemo'
 
välkommen hem mamma!
 

långdusch med en fredagsöl och kaptenens ljuva stämma strömmade ur högtalarna. klarat mig genom det värsta arbetspasset någonsin. 11-20. det behövs lite chill efteråt när man kommer hem. förstår inte hur jag klarade det back in the old days. nåväl, nu är det sängen med godis och hitta nemo. 
 
- jag? jag har inga problem.
- nehe jaha.. förnekelse!
 
jag är disneynörd. pixarnörd. världens bästa film.
 
tagga för att sova kanske.
king of mälarn imorn med mor! vi ska dock hålla oss på land, fniss.
 
 
jag saknar min keeper.
imorgon, imorgon, imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela