Sofia var namnet

"livet deluxe"

I promise i'll never leave you

Publicerad 2012-11-15 02:39:00 i Skitsnack,

jag blir ledsen när jag tänker på det och det dyker upp i tankarna mest hela tiden. och jag tänker på dig. jag kan inte ens föreställa mig vad du går igenom just nu och vad du kommer att se varje gång du blundar i hela ditt liv. och det gör mig så ont att du förlorat någon så betydande i ditt liv, en broder. såsom du är för mig. en broder. 
du har alltid tagit hand om din storesyster. som din egen.
jag önskar jag kunde krama om och få fälla en tår med dig just nu.
jag älskar dig ille.
 
till döden skiljer oss åt.
 
må din broder vila i frid. och må dina tankar snart vara i frid. 
jag har världens finaste bröder.
någon får aldrig ta er ifrån mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela