Sofia var namnet

"livet deluxe"

jag finns kvar för vad som än hänt

Publicerad 2012-11-09 12:45:00 i Skitsnack,

jag ville skriva igår när jag kom hem, oj vad jag hade ord och en historia på hjärnan! men jag var alldeles för trött.. och jag vaknade av mardrömmar.
 
 
jag minns det som igår, trots att tiden bara går, vill jag veta hur du mår.
jag minns dig från då, när du fick mitt hjärta å slå och jag minns det som igår när det fortfarande bara va vi två. nu vill jag inte ens vara din vän. jag älskar dig och det håller jag fast vid och som jag redan sagt kommer tiden läka mina sår. med ett leende på läpparna så minns jag igår, nu är jag fylld av kärlek så jag hatar aldrig då. jag är lyckligare nu.
 

nu har jag sett klart alla episoder av star wars och jag vill se dom igen. och igen. beroendeframkallande. först står massa annan film på listan, och den är lång. tron legacy står överst. och jag har börjat spela en hel del tv-spel. mannen i mitt liv för fram nörden i mig jag en gång kvar. KÄNNS BRA ATT VARA TILLBAKA! pwnd. lol.
 
vi hade myskväll och mysdag igår. skryt lagom, ja de gör jag. för han e bäst.
han är nu den nya ägarn av mitt kök. 
nu längtar jag redan. tiden har aldrig varit min vän! men det löser sig.
 
idag är jag ledig och jag ska ut och fotografera för första gången på hundra år!
nea gör mig sällskap! 
 
so long!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela