Sofia var namnet

"livet deluxe"

jag ska aldrig mer försöka försvinna

Publicerad 2012-11-10 22:03:56 i Skitsnack,

det viktigaste av allt;
 
min familj.
min mamma, Jens och föräldrar, min pappa, mina systrar, min fantastiska lillebror, mina "bebis" syskon, min faster och mina kusiner. kärlek till familjen, den tänker jag aldrig bryta eller prioritera bort. 
 

att få sjunga björnen sover med ludde och han nästan skrattar ihjäl sig, kramar mig och pussar mig på kinden - den känslan slår typ.. inget. när han är lycklig är jag lycklig! den mest speciella killen i mitt liv och så kommer det alltid förbli. min fina lillebror.
 
bra lördag. mycket bra lördag.
skål för dig min mamma!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mammis

Publicerad 2012-11-10 22:22:53

Du är alltid mitt hjärta och när jag hör dessa glädjeskratt då vet jag att det är mina bästaste som är här. Och det är för mig det bästaste som jag har i mitt liv. Ni är mitt liv och utan er, är jag ingen ! Du är mitt bästaste lilla Fia ;-) Kram mamma !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela