Sofia var namnet

"livet deluxe"

let us never forget

Publicerad 2012-11-26 11:46:45 i Skitsnack,

jag är så mör i kroppen. så jävla mör. 
ser ut som jag fått nåt i röven när jag går. ja, seriöst. 
det betyder att lördagen var bland det bästa ever. 
och det var det!
 
house, dubstep, hardstyle, elektronisk, hardcore techno. kickass musik.
hjärtat dör lite mer för varje slag då musiken strömmar genom kroppen som sensuell magi. ta mig aldrig ifrån den.
 
eloge till alla intelligenta människor som tar sig tiden att göra denna form av musik. sluta aldrig.
 
 
 
tack madelene för att du förverkligar många av mina drömmar, bland andra upplevelser som denna!! i'll never forget. känslan som alltid kommer att bestå. visionen som alltid kommer finnas på näthinnan!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela