Sofia var namnet

"livet deluxe"

mest lol

Publicerad 2012-11-03 12:24:00 i Skitsnack,

inatt bevittnade jag ungdomar som slogs med byggmaterial och de inledde någon slags jakt när de såg mig. jag tog skydd bakom en bil. nej, jag skojar inte.
 
intagit två glas av mitt mirakelpulver så nu mår jag susen! vad ska jag göra när det tar slut? förvisso bör det inte användas mer än en gång varannan vecka. så det lär ju räcka ett tag!
 
lyckad middag igår! mer än lyckad. och sen.. kaos. 
men det är som vanligt och idag skrattar vi. som det ska vara!
blå levererade i alla fall. igen!

idag är dagen D är här.
jag hoppas dräkten blir en kickass dräkt, annars är jag rykt.
miss Oogie boogie, nu rockar vi kvällen.
 
först baka scones till min fina lillesyster.
jag är en så bra storesyster!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela