Sofia var namnet

"livet deluxe"

ont det gör ont

Publicerad 2012-11-10 21:28:00 i Skitsnack,

det gör mig så sjukt ont när jag får höra om självmord. barn, tonåringar, unga människor som försvinner från vår värld alldeles, alldeles för tidigt! nitton år och hela livet framför sig. mitt hjärta värker och tårarna kommer. jag vet hur det känns och jag vet hur ont det gör när styrkan och all lust till livet bara.. försvinnertomhet, olycka, sorg.. ingenting, inga känslor alls. bara den där kniven, bara den där flaskan med spriten. det är så jävla lätt. fan.
någon man vet vem det är, någon man träffat, någon som är så nära som en bror till en bror. livet är sjukt.

ännu ett barn som lämnat vår värld och inte lämnat något mer än sorg till nära och kära. må du vila i frid och ha ro i din själ som nu lämnat denna atmosfär för att leva vidare någon annanstans. SB.
 
 

Kommentarer

Postat av: Nady

Publicerad 2012-11-11 13:17:49

Jättetråkigt! :( May he rest in peace!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela