Sofia var namnet

"livet deluxe"

torsdagsledigt

Publicerad 2012-11-22 21:44:00 i Skitsnack,

idag ska min kära på shm. jag är stört avis. jag vill också dricka öl och dansa satan på friends arena. på lördag kör vi madde, det blir vår kickass kväll!
 

ja, det kan ju vara bra att gå upp tidigt ibland. trots det är jag inte trött än. och trots det att jag gäspat hela dagen. jag är ju konstig. det blev i alla fall lunch med pappa klockan tio imorse (frukost för mig). kebab och hamburgare. kirra pass därmellan. kvinnan frågade vad jag tyckte om bilden, jag svarade att man ser hemsk ut i vilket fall så det kvittade, fniss. och sedan lunch med min britta. följt att hem till keeper och bara omhållen i två timmar. jag vet, jag är jätte larvig. men man får faktiskt
 
jag önskar vi kunde vara jämt så vi aldrig slapp gå ifrån varandra.
men jag har aldrig varit typen som sitter ihop. broes before hoes? I say, WHY THE HELL NOT BOTH. 
gangbang ftw (skämt åsido!)
 
well, dagen är ju i princip slut. måste dock vänta på min tvätt. tidsfördrivet är men in black som går på teven. fan va will smith äger. och utomjordlingarna som bor hemma hos tommy lee jones. 
 
 
 
night'

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela