Sofia var namnet

"livet deluxe"

det fanns ingen bara du

Publicerad 2012-10-05 16:35:00 i Skitsnack,

- där står din drömkarl sofia.
 
det må varit, men långt ifrån nu! karl står inte ens på listan längre. 
vi talade om hur mycket man kan avguda någon och kom fram till besatthet. ja, det är hemskt hur man kan bli "besatt" av någon. jag väljer att kalla det beroende. och ja, det är sant. jag var snuskigt beroende av någon och det slet mig itu. ömsesidigt beroende kan man också kalla det, fast jag gick att ersätta med ett knäpp med fingrarna. det gick inte med dig. 
 
nyheten spred sig över arlanda, gratulationer från höger och vänster. 
nu är det ett faktum, jag måste bort därifrån.
jag kommer inte orka dras med dig var och varannan dag.
jag är för svag för det.
men ändå, fan vad glad jag är för att du mår bra, att det går bra för dig, att du äntligen ordnar upp ditt liv. din lycka är min olycka. din kärlek är mitt hat. 
ditt liv förstörde mig, inte du, ditt liv.

jag rycker på axlarna, ler och går vidare.
jag är lyckligare nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela