Sofia var namnet

"livet deluxe"

enter sandman

Publicerad 2012-10-03 10:05:00 i Skitsnack,

vakna upp ur drömmen.

det gör så fruktansvärt ont att drömma om bra saker, saker som faktiskt skulle kunna vara men som är långt utom räckhåll när du vaknar. ibland undrar jag vad de försöker säga mig, vad är meningen med det som gör ont. jag vet att jag förlorade en gång, men det var inte mitt fel. du lämnade mig ståendes i dörrposten gråtandes utan att säga ett ord, du bara packade din väska och gick. jag passade aldrig in i din perfekta värld och det kommer jag förmodligen aldrig göra.
 
farväl min största och första kärlek!
 
du sjöng för mig en gång, långt innan vi blev ett par, långt innan alla känslor och sorg. då vi bara var vänner och bakade pepparkakshus tillsammans.
 
exit light, enter night.
sleep with one eye open and grip your pillow tight.
never mind that noise you heard, It's just the beast under your bed. 
take my hand and i'll tuck you in.
were off to never never-land.
 

nu ska min dag fortsätta med att se på törnrosa, städa och tänka på bättre tider!
vi önskar oss bara saker när man inte kan se det fina man redan har.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela