Sofia var namnet

"livet deluxe"

fjortissemanary

Publicerad 2012-10-23 13:58:00 i Skitsnack,

nu ska jag börja ordentligt med det här igen och inte skriva massa larv.
 
jag fick fetångest när jag vaknade upp denna morgon och upptäckte att jag var hemma. sen började jag tänka på mina möjligheter i detta land istället. har haft en givande vecka med min fantastiska faster (världens bästa om ni frågar mig) med en hel del visdom och bollande kring livet. jag ska nog ordna något riktigt bra till mig. kan ju starta med att tänka på utbildning och jobb. man måste ju börja någonstans.
 
och man ska ju ej gråta floder över sådant man inte har utan glädjas åt det man har. wannabekids. hem. familj. världensbästa vänner. jobb. keeper.
 

ye, hade ju längsta flygresan igår. från i förrgår. inte som att flyga till LA men det känns ju som att jag bedriver världens längsta bakfylla här. rödsprängda ögon och hjärnan i trans. detta ska bearbetas med trassel, frukost klockan två och vila på soffan med mer film.
har för övrig tagit hem världens bästa grej för bakfylla. allt är bättre i USA. nästan.
 
otaggad tjej @washington dulles airport
soluppgång över island
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela