Sofia var namnet

"livet deluxe"

freaky tuesday

Publicerad 2012-10-16 17:30:00 i Skitsnack,

blir lite svårt att skriva när man gör saker hela tiden och man är så glad och hög på livet! jag kallar det ointressant läsning, men jag bjuder på det. med glimten i ögat.
 

vi dricker mycket öl och äter god mat. vi är uppe sent om nätterna och bara pratar om allt och ingenting. vi njuter av mycket värme och sol. vi skrattar mest hela tiden och älskar att prata svenska så att ingen förstår. folket här är extremt trevliga och jag får hela tiden komplimanger om hur söt&fin jag är (ye, skryt lagom sofia). jag har köpt fyra jätte fina plagg samt en drös med VS trosor och VS showergel med body butter. love pure seduction. sminkväskan är påfylld med billigt bare minerals (en tredjedel av priset! det är galet..). har en väldigt dålig sovrytm då min kropp vägrar vänja sig vid tiden, men det gör inget - det går över. 
 
nej, jag vill verkligen inte åka hem.
jag vill verkligen inte. 
jag vill bo här. jag vill stanna föralltid.
jag skulle passa in bra här och det gör ont i hjärtat att jag inte kan det. jag kan, men nej, det går inget. speciellt när man hittar något som drar en hem.
i mitt nästa liv ska jag vara rik och kunna bo här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela