Sofia var namnet

"livet deluxe"

holy shit

Publicerad 2012-10-25 11:25:00 i Skitsnack,

för en timme sedan vaknade jag och har inte ens hört klockan, vilket är ytterst ytterst ovanligt! då har jag sovit totalt 15h. förvisso har jag vaknat en del av mardrömmar denna natt men det hör inte till saken! 15h.. jag slutar aldrig förvåna!
 
telefonen visar minusgrader utomhus men jag kan inte undgå att skåda det fina vädret! sol som tränger genom molnen och lyser upp lägenhetens fina vråer. träden lyses upp i höstens alla färger och jag känner harmoni. hade dock kunnat sova till det blev mörkt igen, men nu verkar jag ha kommit ikapp dygnet då jag till och med var hungrig när jag vaknade.
 
kvällsjobb idag för första gången på månader. spännande!
imorgon blir det kvällsmys med star wars, kunde inte längta mer! vilket betyder att mitt mellanpass kommer gå fort imorgon, yippieyayyey!
 
te, macka och blåbärssoppa till "efter tio" på fyran. wannabe grownup.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela