Sofia var namnet

"livet deluxe"

humanity

Publicerad 2012-10-03 18:26:02 i Skitsnack,

massa sol när jag vaknade och massa sol i princip hela dagen. sen kom ösregnet! igen. det bara regnar, regnar och regnar.. personligen tycker jag att det är rätt så mysigt. speciellt om kvällarna och när man ska sova. dom stunder när man sitter inne och myser tycker jag inte att det gör något.
lite ljus, bra musik, film eller något tv-program och soffmode så blir det bra igen.
 
tog mig i kragen och borrade lite hål i väggen så jag kunde skruva upp mina tavlor. så fick farmors väv åka upp i sovrummet. blev riktigt, riktigt bra. jag är en kickass handywoman!
 

en bra middag bestående av citronmarinerad torsk med tagatelle pasta till. 
fattades bara en stor skål med sallad bredvid. 
 
bra hemmadag, imorgon nalkas jobb.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela