Sofia var namnet

"livet deluxe"

kaos i huvudet

Publicerad 2012-10-24 21:50:50 i Skitsnack,

vakna i något slags koma av att jag behövde kissa. ramlade fram med grumliga ögon till toan och deckade snart i sängen igen. sovit en halvtimme. melationin tabletten verkar ha funkat i alla fall då jag börjat snarka på stört efter jag lagt huvudet på kudden och därav mörheten och avslappningen i sinnet. vakna igen. vägra kolla på klockan. somna om. drömma mardrömmar och vakna klockan tre, klarvaken.
 
vad det än nu var som väckte mig. fuck you.
jetlagg motherfucker.
 
och vad gör man klockan tre en onsdagnatt när man för en gångs skull har sovmorgon? ja, testade vila och somna om men ha ha. upp och ta en långdusch och åka en halvtimme tidigare till jobbet. som dock kom att bli min död kring ett. autopilot på och fokusera på endast jobbet och tiden till man fick stämpla ut.
 
hem, bom - slockna på soffan i fyra timmar och vakna klockan åtta.
tiden i min hjärna vill verkligen inte vara min vän.
 
keppin' it up!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela