Sofia var namnet

"livet deluxe"

mackaver

Publicerad 2012-10-05 16:28:00 i Skitsnack,

två dagar sa vips och så är det helg, igen. skönt! men var tog veckan vägen? 
 
solen skiner och jag drog på mig västen och körde på hörlurarna med dunka dunka så ut och promenera! pw i cirka fyrtiofem minuter och de sista stegen hade känslan, stannar jag nu så faller jag ihop. man blir lite trött i kroppen efter sina tjugosextusen steg på jobbet med tunga lyft och en pw på det! bänkade ner mig i soffan med grisen (som för övrigt fått hicka, stackarn) och fortsätter dunka dunka. duschen väntar och sedan middag hos mor. ena syster får man träffa också! äntligen.
alltid på vift dom där.
 
så har vi dilemmat, festligheter i natten (nykter!) eller sova. svampplock imorgon. den stora frågan återstår. 
 
skål på er som ska ut på bravader ikväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela