Sofia var namnet

"livet deluxe"

shower off your tears

Publicerad 2012-10-02 17:51:43 i Skitsnack,

vädret ute börjar spricka upp. mamma säger att man ska klara av att ta en hel promenad för att kunna säga att man är frisk. efter en lång dusch har jag bestämt mig för att ta på mig lite varma kläder och ta en promenad.
 
samt att jag kom fram till ett par nyårslöften för 2013.
jag ska börja träna.
yoga och styrketräning.
samt en promenad varje dag.
jag ska sola två gånger i veckan, minst en i alla fall.
(så mina acneliknande finnar försvinner och man får lite ljus under den mörka tiden av året).
 
dags att börja ta hand om sig själv.
vitaminer skulle inte heller vara fel, bra mat och ingen mer läsk utom fre-lör. (boven till hyn!) ska ta mig i kragen och dricka lite mindre också, alkohol. det är okej att vara full någon gång ibland, men inte för ofta. ett glas vin eller två öl räcker faktiskt. dansar aldrig nykter - pff, det går.
 
sagt det förr, men nu är det banemig dags att må bra i kroppen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela