Sofia var namnet

"livet deluxe"

sofi wants ikea for home

Publicerad 2012-10-01 15:28:15 i Skitsnack,

farligt att sitta på ikeas hemsida. ännu mer farligt att vara på ikea (om man har pengar att spendera - eller inte). nu har jag fått inspiration som heter duga och jag önskar jag kunde vinna 20,000:- på lotto. nej, det är inte mycket pengar men skulle mycket väl räcka till det jag vill köpa.
 
ikea fantaster vet precis vilka möbler jag menar.
 
jag vill:
ta bort min stående hylla i sovrummet och ersätta med en malmbyrå att ha teven på. en fotpall ektorp med ludde pläd på samt en stående lampa till bredvid. myspys sådär.
jag vill ha en hemnes sängstomme i brunsvart samt en hylla ovanför sängen till höger att stapla böcker och annat fint på. samt två lampor hängades på väggen. två små foton på väggen bredvid på mig och min love. (?)
mitt vitrinskåp i vardagsrummet ska ersättas med ett hemnes vitrinskåp, bort med blomman framför. samt en hemneshylla med tre fack ovanför teven. ledbelysning kring teven. kickass. nya gardiner i rosa och vitt skulle inte sitta fel heller. passar fint till mina plädar och kuddar.
 
sen att jag vill tapetsera om hallen med mönstertapet i och göra om till något enkelt är en annan femma. jag tror jag måste bo kvar här ett bra tag. let so be it!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela