Sofia var namnet

"livet deluxe"

the best of: saturday

Publicerad 2012-10-07 19:24:00 i Skitsnack,

fyndade en hel del från skogen igår, en hel korg med trattkantareller och taggsvamp samt 1l lingon och blåbär! inte trodde väl jag att jag hade svampögon, men skenet bedrar! och så är det "bara" huka sig lite lätt så blottar sig alla bär på engång. mysigt värre! skogsmulle på lördagar, hell yes!
så lite impulsbak på det. kanelbullar ftw.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
så blev det öla på kvällen med min känsliga mage, men bra gick det och rund om fötterna blev man!
blå äger! siggis äger! min familj äger! mina vänner äger!
 
haft en bakis-deg-soffpotatis-dag med min fina syster och vi fortsätter kvällen med film och det efterlängtade solsidan! nostalgi, nostalgi. nya minnen ska skapas och jag ska släppa på mina hämningar. jag äger!
 
björnen sover, björnen sover i sitt lugna bo. han är inte farlig, bara man är varlig. björnen sover, björnen sover i sitt lugna bo.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela