Sofia var namnet

"livet deluxe"

todays fall

Publicerad 2012-10-04 16:25:31 i Skitsnack,

händerna luktar big och vanliga - jag är tillbaka i toppform! 
trodde jag... sitter nyduschad i en annan pyjamasskjorta och är helt slut i kropp och själ. den här dagen må varit en av de lugnaste, men visade min kropp vad magsjuka gör med den - tom. 
 
jag jagar min aptit och fick åtminstonde i mig halva min matlåda med en äppeljuice till. tog en te och kanelbulle till efterrätt eftersom det är "kanelbullens dag" lol. till frukost fick jag i mig en ost&skinkmacka samt en toast. så dagens synd, naturell cheeseburgare med en äppeljuice - allt för att kunna dricka en kopp kaffe. dock får jag lida lite för kaffet nu, uppblåst och aptit helt bortblåst. frågan är om det blir någon sprödbakad torsk med potatismos och stuvad bladspenat. kanske om en timme eller två.
först tänkte jag se en film med star wars, förstår bara inte i vilken ända man ska börja. well, google is your friend!
 
 
frågan är varför jag halv två vaknade upp med extrema magsmärtor, igen, så jag inte kunde ligga, sitta eller stå. och därmed inte heller sova. dock försvann det till det att jag vaknade till klockan kvart i fyra. jag måste ha slumrat till. samt att magen har smärtat så fort jag ansträngt mig idag. 
vad är det i min mage som bråkar med mig?
google is not my friend on that one..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela