Sofia var namnet

"livet deluxe"

watergates

Publicerad 2012-10-17 20:37:56 i Skitsnack,

blev visst bara solbränd på ena sidan av ansiktet. solen här är kickass. 
 

hade en riktigt underbar dag igår, varmt väder och öl i solen på ett par barer vid vattnet. så blev det spelning på svenska ambassaden lite senare mot kvällen, IMMANU EL. postrock. skönt att höra sitt hemspråk ibland i ett annat land, fniss. och så raggade ju såklart min faster till sig lite skitsnack med bandet efteråt. jobbigt söta pojkar.. ovanlig musik, men riktigt riktigt mysig. och bra gjord. cred guys.
 
billig öl och hot wings på en rockbar, som bland annat var det starkaste jag ätit i hela mitt liv så jag blev alldeles vit i ansiktet och knappt kunde andas i natten, epic shit.
efterfest med vin och prata med mina fina där hemma när man kom hem. allt är i sin vanliga ordning. jag älskar mitt liv.
 
 
 
 
 
 
 
 
kickass day I say.
 
 

Kommentarer

Postat av: Thea

Publicerad 2012-10-17 22:04:40

ÅH! Blir så glad när jag läser dina inlägg! Du förtjänar all lycka :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela