Sofia var namnet

"livet deluxe"

bojkotta måndagar i tusen år till?

Publicerad 2012-09-17 22:16:34 i Skitsnack,

karlarna i huset bredvid är bortresta så det blev en kvallemiddag med mammi och syster, en som fattades dock. två förrätter tomat&mozarella och avokadoröra. lax med vitt vin till huvudrätt och creme bryle till efterrätt. på en måndag! har jag talat om att min mamma är fantastisk? 

skulle bli en pw efter jobb, men av det faktum att jag nästan blåste bort och knappt fick igen bildörren skippade jag den. man vet aldrig var vinden tar en! kände ingen lust med den idag. får bli en imorgon när jag vaknar, för ja - jag är ledig! det som man knappt vet vad det är längre. lol.
 
gosa vidare med tusse till breaking news och sen hem och sova. 
kanske ställa klockan och se på trassel imorgon bitti lät inte helt fel den heller.
 
man vet aldrig vad som kan hända i livet. det räcker med en öl för mycket, det räcker med en droppe för mycket regn eller ett träd du inte la märke till vid sidan av vägen. du är körd. du är bränd. du är död. jag får det att låta brutalt men det är sant.
det gör ont i hjärtat när man får höra om tragedier.
speciellt när det gäller människor du träffat, människor du kände en gång.
jag skänker mina tankar till någon som verkligen behöver det.
 
ett enda snedsteg och vägen tillbaka kan bli lång.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela