Sofia var namnet

"livet deluxe"

brist på.. vad?

Publicerad 2012-09-04 17:36:47 i Skitsnack,

det är något fel med mig, har bara inte listat ut vad än. och tydligen är det inget heller säger halsprov och blodprover. huvudvärk och yrsel så man mår illa, ont i kroppen, känslig för ljus&ljud och sjuk trötthet är dock inte normalt i mina ögon. kan ju mycket väl vara migrän men här ges inga mediciner i onödan inte. orkar inte med det här.
 
dock tror jag det är för jag arbetat för mycket. min lediga dag har bestått av tv tittande på soffan och förflyttning till säng då och då för att sova. orkar inte vara vaken. fortfarande helt trött. känns som om jag har en baksmälla som aldrig vägrar ge sig. wtf.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela