Sofia var namnet

"livet deluxe"

buar ut hudproblem

Publicerad 2012-09-10 09:51:00 i Skitsnack,

 testat bokstavligen allt sen jag var 16 och fick problem med hyn. basironet funkade förvisso när jag var arton men nu är huden typ immun och jag blir bara rödflammig. använder produkter för flera tusen om året med resultat noll, dessutom har jag för lite för att det ska klassas som acne. så vad gör man? 
jag ska testa bare minerals och det får bli mitt sista försök.annars får jag se ut som en fjortonåring i hyn med finnar till jag blir gammal. 
 
så är det ju slut med läsk och skit.
alkoholen får göra sitt bidrag.
och! ingen mer stress.
 
mammas svamppaj med sallad till lunch. och vatten.
en bra början iaf! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela