Sofia var namnet

"livet deluxe"

sanning, skvaller, lögner faller hårdare för varje dag som går

Publicerad 2012-09-10 18:55:00 i Skitsnack,

kände mig sjukt less när jag kom till arbetet idag. innebär ju inte att jag gör ett sämre arbete för det, men som sagt. less. det är då man sätter på autopiloten och bara kör. tomma ögon med tankarna någon annanstans. 
 
så valde jag att inaktivera min facebook ett tag.
kan ju vara social på andra sätt. 
får bli blogg och instagram tills vidare. det jag tycker om, skriva & foto.
 
det är så lustigt att det kan vara så himla bra och välmåendet är på topp, så är det någonting som händer, kaos, som gör att det rubbar hela humöret. därav att jag blev lite låg. men jag har som sagt bestämt mig för att sluta med dålig mat, så min hy blir bättre vilket kommer öka mitt självförtroende igen. ja, det må vara en världslig sak det här med hyn, men den blir stor i min lilla värld. och så tänker jag säga förlåt till alla livets synder, jobba med måtta och inte ställa upp såvida jag inte känner att jag får något tillbaka (ge och ta, det är viktigt!) och därmed sänka stressen i mitt huvud. så hoppas jag att min kropp mår bättre också.
 
ett fel närmare rätt,
ett sätt att se på saken,
brukar svälja dina lögner mest för att få känna nåt.

det gör ont när man känner att man gjort illa någon när man också vet att man hade kunnat stoppa smärtan mycket tidigare. när man vet att man faktiskt inte gjort något fel, men det är försent för att förklara, försent för att bevisa den riktiga sanningen. om någon bara sagt något.
det är som att få veta att någon varit otrogen, man råkar berätta men berättar inte för den som kan ställa allt till rätta utan låter skiten bara bero för att slippa vara ett mellanting. 
om man ställt till det får man också fixa till det.
 
sanning suger, lögner suger, svek suger, hugg i ryggen suger, skitsnack suger, missförstånd suger, ord suger. helvete, piss, skit, satan, jävlar, fuck.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela