Sofia var namnet

"livet deluxe"

II

Publicerad 2012-09-01 19:40:00 i Skitsnack,

fortsättningen av snabba cash var snuskigt bra. det var lite sådär att man aldrig ville att filmen skulle sluta. måste nästan ta tag i mig själv och läsa boken nu, har ju faktiskt den första hemma. blivit riktigt dålig på att läsa bara. borde nog ta upp det igen, öka ordförrådet lite. använder bara massa slang numera..
 
så spelade rozenhill 23 igår å och man kan ju minst sagt säga att dom fina pojkarna levererade! stort. helt såld på Pabbos röst. om det är något jag beundrar är det människor som kan skrika och det blir ren sång utav det hela. önskar jag också kunde vara lite estetisk. får nöja mig med min skrivning. och fotot.
vad hände med skapandet av film? 

en dusch och slå på The Shawshank Redemption kanske. 
lät sjukt lockande.
god kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela