Sofia var namnet

"livet deluxe"

leaked out

Publicerad 2012-09-01 18:51:25 i Skitsnack,

känslan av att ha förstört. känslan av misstag. känslan av att förlora. känslan av att vara rädd. känslan av ignorans. känslan av att vilja säga förlåt. känslan av att vilja ta tillbaka. känslan av att bara känna fan inombords.
 
är du tyst är du förlorad.
pratar du är du ännu mer förlorad.
 
ställer mig fortfarande frågan om det är möjligt att bli kär i en vän.
jag undrar fortfarande om man kan bli förälskad i en vän.
svaret är, det beror helt på hur relationen startade.
en kyss.
 
känslor, förhållanden och kärlek måste vara livets mest komplicerade gåta. 
en gåta utan svar. eller en gåta med svar, men svåra att finna.
ögon är svaret. 
en människas ögon.
där finner man allt.
 
jag har svårt för ögon. jag älskar ögon. jag är fascinerad av ögon. ögon säger allt. därav är jag otroligt rädd för ögon. ögon som stirrar. ögon som försöker se in i din själ för det är där du finner den. ögon är läskiga för ögon är ren sanning.
fixidé.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela