Sofia var namnet

"livet deluxe"

mamma vet bäst

Publicerad 2012-09-19 20:55:00 i Skitsnack,

mamma märker när det är något som tynger mig. det måste vara något med tonläget jag pratar i när jag är upprörd, arg, ledsen, besvärad.. tyngd. jag lättade bördan i i den trasiga telefonen, och hon sa att det är okej. saker händer även den bästa! tack mammi, du kommer alltid vara den som är bäst och alltid vet bäst!
 
vi tog en tur och storhandlade mat. fick en på andra tankar och humöret blev genast på topp igen. och så blev ju faktiskt kylen & frysen så gott som full med nyttigheter och godsaker också! imorgon är det middag, blåbärspaj och massa skitsnack med min fru. och på fredag är det göra sig fin, middag, vin och skratt med frugan och mina finisar! känner helgen kommer bli bra, lite plåster på såren på denna jävla vecka.
och förhoppningsvis öl på blå med mammi&jens på lördag. hoppas hoppas hoppas. längesen!
och så lite la la.
 
det är inte lätt när det är svårt.
känner mig lite som en blanding mellan nalle puh och nasse. 
trögtänkt! rädd! oförstående! 
 
mollis, vi har massa ångest att bota här.
det vi är bäst på. bota ångest!
hjälp.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela