Sofia var namnet

"livet deluxe"

on the eight day I rised

Publicerad 2012-09-03 23:15:49 i Skitsnack,

man måste ta sig tid för att komma fram till svar. 
det värsta jag vet, folk som kommer och går. i tanken på enbart sig själva och ingen annan. folk som endast gör vad som är bäst för de själva utan att ha den minsta medkänsla till andra. i slutändan drabbar bara olyckan dig som spridit olycka tillslut. du kommer få smaka på din egen medicin och få se hur det känns.
 
alla människor är värda en andra chans. men aldrig en tredje.
 
 
 
tog en sväng till kista (väldigt massa hasslande och snabba cash nu tycker jag?!) och mollan hängde på. vi tog en middag över lite skitsnack och prövade skor till förbannelse! letade som tokar efter solglasögon, svarta bandit glasögon som jag kallar dom. ja, det börjar bli höst. wtf?! det är väl inte bara sol på sommaren eller?! så ja, letande utan resultat. får bli mina fula flugglasögon hela vintern då. jakten fortsätter.
 
blev dock ett impulsinköp av ett jätte fint linne och knästrumpor. jag såg den och den tittade på mig och ropade mitt namn, jag tog den och hade bestämt mig för att köpa den innan jag ens testa. en storlek förstor, men det gör inget. dessutom har den gett mig ett beslut om tatuering på magen.
 
 
svalor.
 
svalor står för lojalitet, rikedom, hälsa och frihet.
samt det viktigaste, kärleknär svalan väljer partner så håller de ihop resten av livet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela