Sofia var namnet

"livet deluxe"

one week off

Publicerad 2012-09-25 20:28:13 i Skitsnack,

myser med ljus, halv åtta hos mig (som förvisso just tog slut, därav bloggen) och en kopp te med någon sagolik smak av bär, mest tranbär - bra för kroppen! och röda vindruvor jag fyndade idag. tanken var lingon&blåbärspajen jag baka för ett par dagar sen till efterrätt, dock kändes nyttigheterna bättre!
 
skulle blivit en myskväll @stephs, men tiden gav mig förhinder. med tidiga morgonar orkar man inte med sena nätter.. det var bättre förr när man var ung! en koffeintablett senare så var man återställd.. vad hände sen liksom? nu hjälper ju inte ens kaffet. fniss.
är rätt skönt med ensamma kvällar hemma också.. detta får bli min vilovecka.
 
sitta och tänka massor. lust att skriva också men jag finner inte riktigt lusten till det.. klar med en novell av mitt liv i alla fall! jobbigt när man kommer till de jobbigare delarna av livet.. sår som rivs upp. men det är också viktigt att kunna tala om det. våga minnas. gå vidare.
 
så många frågor utan svar.
men jag glömmer aldrig er.
ni kommer alltid leva kvar,
i varje steg jag tar.
vi var tillsammans soldater, krigare.
många gånger har jag känt mig så ensam utan er.
ni var med på min väg framåt, sedan blev jag halv.
jag samlade kraft och fyllde upp mina lungor igen.
jag hoppas ni minns mig,
jag hoppas jag föralltid lever vidare i er.
ni kommer föralltid leva vidare i mig.
mina saknade vänner.
jag hoppas ni hör mina tankar.
 
onelove.onelife.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela