Sofia var namnet

"livet deluxe"

slut på veckan, fredagsmys

Publicerad 2012-09-14 19:27:00 i Skitsnack,

det är stunder som när man får en blomma i håret och en puss på kinden som man minns, som man vill ha tillbaka och vill ska vara för evigt. jag och min drömvärld, min fantastiska drömvärld.
jag vill ha en 'la la' fredag igen. 
 
 

körde en sleepover hos min fina stephanie igår, öl och prinsessfilmer in på småtimmarna i natten. mysigt. och en dessiebus boll sovandes mellan. världens bästa sovsällskap!
 
puss på er. jag tycker så mycket om er.
 
för att må bra igen behöver man en återställare. vin och herkules hos mamma blir det. sjukt sugen på att åka till väsby och träffa fina människor dock. ibland önskar jag att jag bodde där igen, men ändå inte.. först blir det middag och godis och kramar med lillebror. 
det luktar isterband, fan vad gott.
 
nu blir jag säkert kär i dig, pinsamt jävla kär i dig..
jag har bäddat min säng så du kan komma hit.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela