Sofia var namnet

"livet deluxe"

..för sånt finns ingen brottskod

Publicerad 2012-09-17 09:47:00 i Skitsnack,

när du frågade hur jag mådde och jag svarade bra tack och du stirrar mig djupt i ögonen och frågar om jag är okej fick du mig att inse.. inse att du vet du gjort fel, du bryr dig fortfarande om mig. men det viktigaste av allt, också hur bra jag faktiskt mår nu.
 
jag sa vänner kommer, vänner går men även är det många som består. många tappar bort sig på vägen till vuxenlivet och många hittar sig. många prioriterar bort saker, däribland vänner och anser annat vara viktigare, många prioriterar vänner mer då dom sett många komma och gå men de viktigaste stannar kvar.
 
när det kommer till mig själv är vänner alltid viktigast, samt familj. jag har aldrig prioriterat min kärlek framför allt annat, för den som älskar dig kommer att vänta, hela natten till du kommer om det behövs. den kommer aldrig ställa orimliga krav. den kommer aldrig att såra dig, så du gråter eller känner obehag. den kommer finnas vid din sida närsom och älska dig för den du är och acceptera de val du gör. 
är det äkta kommer den stå fast vid sitt ord - jag lämnar dig aldrig.
 
oavsett hur dåligt jag mår, oavsett hur bra jag mår, oavsett hur mycket tid jag har finnas alltid min hjälpande hand. 
 
tänk er för innan ni väljer, val sårar men valet ska alltid vara självklart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela