Sofia var namnet

"livet deluxe"

time for calm down

Publicerad 2012-09-12 19:54:00 i Skitsnack,

mamma frågade vad jag hette på facebook och hon blev alldeles förvånad när jag sa att jag inaktiverat den. mitt svar var, känner att det tar för mycket av min tid, man blir beroende och jag vill inte vara beroende av något jag inte behöver och att jag vill fokusera på viktiga saker, mig själv.
 
världens bästa svar på tal, kan väl jag tycka. och hon höll med mig!
 
var ju som sagt ute och gick idag. rask takt! hade ett par söta skateboard killar bredvid mig hela vägen ner till "stan", fniss. en och en halv timme var jag ute. antar att jag måste gjort någon nytta, blev alldeles svettig. och ont i röven fick jag. 
dessutom ersatte jag alla spridda, jobbiga tankar med nya, bra tankar. inatt ska jag drömma bra drömmar och sova som en stock.
 
efter fjärde middagen hos middagen tänkte jag däcka för dagen.
imorgon är det björnstammen. tredje gången gillt denna sommar! men åh vad jag längtar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela