Sofia var namnet

"livet deluxe"

trettio ögon

Publicerad 2012-09-23 20:16:00 i Skitsnack,

jag tror jag har spenderat fler timmar i sängen och min soffa, sovandes till någon film än vad jag har varit vaken! hård helg, men ack det är det värt. man måste få roa sig och ha kul ibland, passa på när man väl är ledig. eller nåt..
 
guitar hero och vinet slog allt i fredags. öla med mammi igår var ännu bättre.
och att jag mer än gärna spenderar livet ut med mollis va det bästa! fniss.
 
 
du är så sjukt jävla bra. du anar inte!
 
 
la la and poe!
känslan när man inte vet vad som händer.
känslan när man vill, men inte vågar.
väntan som fördärvar och förstör.
 
 
jag har vakat många nätter
förhandlat med mig själv
jag har sagt "du borde lämna denna mannen nu ikväll"
det tog alltför många år för mig att äntligen bli fri
det har slitit mig itu
det fanns ingen bara du
men jag är lyckligare nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela