Sofia var namnet

"livet deluxe"

be fine again

Publicerad 2013-04-26 13:23:40 i Skitsnack,

så, skalan bara dalar! svårt att hålla tassarna borta så nu kör vi hundra procent på den här bloggen. lika bra! inget är skrivet i sten, eller vad säger man?
 
hej, jag heter sofia och är tjugotre år och jag har fått åderbrock. 
nej, nu överdrev jag en smula men något knas upptäckte jag på benet. haft ont, som träningsvärk och det har gjort ont när man trycker på ådrorna. en liten utbuktning uppe vid knät. jätte läskigt. 
tydligen ska jag inte oroa mig, bara tänka på att röra mig ordentligt och inom en snar framtid börja använda stödstrumpa. oj vad det känns att man börjar bli gammal. fast jag är alldeles för ung, det är ju det som är grejen! nåväl. kristian lovar att han tycker om mig ändå! (bästa!)
 
nej, ingen depp pepp - nu tänker vi framåt och glädjs av vad den fantastiska framtid kommer att erbjuda! hjärtat är hemma på obestämd tid (typ), dessutom en dag tidigare så jag redan har hunnit med massa gos! nu ska jag bara njuta av min lediga kväll och dag imorgon.
 
kvällen bjuder på vip invigning på huntyard & berras följt av hotellnatt. 
fyfan, life's acutally good. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela