Sofia var namnet

"livet deluxe"

en fisk

Publicerad 2013-04-06 14:56:53 i Skitsnack,

jag måste lära mig fiska, så är det bara. och jag hoppas på att kunna kirra ett rosa fiskespö imorgon. och så lite rosa drag etc etc. ja, ska det vara så ska det vara! 
 
ut på raj raj igår med mina "pojkvänner". satdyrt att gå in på krogen i dom här studentstäderna men det får det vara värt! ute i jönköping är man ju inte alltför ofta. hittade nå randoms att dansa med då alla bara försvann så pressade jag mig fram längst fram. det är som vanligt när jag är full, ramlar in i allt och alla.
mår dock som fisken i vattnet (lite trött bara), förmodligen bättre än vad jag egentligen förtjänar, så det blev en tripp till elmia för att gå på sportfiskemässan. otroligt mycket häftiga grejer därav att jag måste få upp intresset nu.
 
kirrade en jättegädda! och så hittade man en nea i vimlet också! 
 
 
bra dag och bättre blir den! grillning ikväll med grabbarna. 
jag önskar du var här med mig älskling.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela