Sofia var namnet

"livet deluxe"

freaking fucking sunday

Publicerad 2013-04-14 16:56:00 i Skitsnack,

oj oj vilka jävla humörsväningar damen har. men jag antar att det som sagt är en bieffekt för att jag är född till kvinna, så jag tar den. 
 
termometern visade tio grader utomhus när jag satt i bilen så jag fick ett dampryck och skrek högt och tydligt för mig själv, YES. pw ftw. (ber så hemskt mycket om ursäkt nea, jag glömde bort dig helt!). hörlurarna på och så hög musik på så att det bara är jag som existerar i hela världen, då är njutningen till fullo. får se om man får lite pengar över till ett par bra skor vid löning så blir nog njutningen för fötterna komplett också.
svettig som satan och pulsen så hög att man knappt kan andas! yes, då är man klar för idag.
ut och köra imorgon igen. BAM!
 
get my shit togheter var det någon som sa.
jag kör på den, det verkar vettigt. 
tanken om att hålla sig ifrån alkohol dock känns sådär, bara jag kan lägga av att bli så ledsen när jag dricker så är det lungt. vad är det om liksom?
 
vi kvinnor är komplicerade varelser. det är ju knappt så jag orkar med mig själv!
gör ett försök med kassler receptet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela