Sofia var namnet

"livet deluxe"

genom eld och vatten

Publicerad 2013-04-01 19:55:00 i Skitsnack,

varje gång jag tänker på dig pirrar det i magen och jag ler inombords. varje gång du ser på mig vill jag ha dig här och nu! och varje gång du rör vid mig är det som att tiden stannar och vi är dom enda som existerar i hela världen.
 
jag vet inte varför vissa människor framkallar olika känslor i kroppen, men jag vet att jag aldrig någonsin känt såhär för någon annan människa och jag vet att någon aldrig någonsin fått mig att känna såsom jag känner runt om dig och när vi är tillsammans.
och jag vet att jag fortfarande är "nykär" och allt det där men vi har alla varit kära någon gång förr även jag och genom det vet jag, att det här är inget annat likt. aldrig har någonsin någon fått mig att må så bra. och det är första gången jag vågar blotta hela mig, utan att skämmas för nåt.
 
vi har medgångar och vi har motgångar,
men jag kommer aldrig offra den här kärleken för något,
för det här är det finaste jag någonsin upplevt. 
jag älskar dig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela