Sofia var namnet

"livet deluxe"

jag flyger

Publicerad 2013-04-03 21:31:44 i Skitsnack,

var lite allmänt för bitter igår för att ens kunna yttra mig om något. samt en smula ångest men det är ju som vanligt? inga konstigheter gällande mig liksom. 
jag hatar pengar, pengar borde inte få existera. handel med kor och getter hade ju varit mycket mer givande. på riktigt. skulle hemskt gärna äga en farm någonstans. en smula lögn..
kan ju berott på att det var måndag också. i min värld.
 
jaha, då var det snart helg igen! helt jävla fantastiskt. tar en tripp ner till studentstaden Jönköping för att hälsa på mina älskade vänner! saknar ju världens kompis förfan, ollebus! skönt att komma bort. igen! (sen ska jag hålla mig hemma ett tag tänkte jag!) måste försöka räcka till, till alla vilket visar sig vara väldigt, väldigt svårt. jag jobbar på det och jag har inte glömt någon!
 
intensivt cv skrivande med mina systrar idag så nu är jag sjukt taggad på att skriva mitt eget! stod i duschen och körde lite av ett tal om mig själv och hyjedamej vad mycket jag lärt mig under dom här sex åren på mitt s.k arbete! jag har ju mycket mer erfarenhet än vad jag tror..
och så bekräftade jag min studieansökan igår också. nu går det framåt brorsan! får se om det blir vad jag hoppas på. (bara jag kunde sluta upp med den här förbaskade ångesten kring pengar och allt vad det nu är..) 
 
 
dags att sova. tur att man har syster och världens bästa emil på arbetet imorgon. or else, I would be dead. 
- jag bara undrar, har du någonsin slagit dig när du ramlat? jag tänkte på att du är så kort att fallet inte borde bli så hårt! citat: emil, två meter lång.
(love you man!)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela