Sofia var namnet

"livet deluxe"

jag kommer aldrig dela med mig

Publicerad 2013-04-13 21:26:59 i Skitsnack,

jag vet ju att det bästa inte hänt än! jag väntar med spänning.
 
det bästa jag gjort är ju att jag haffade det fullaste och dräggigaste jag kunde hitta på krogen. och att det kom att bli den som gjorde mig till den lyckligaste kvinnan på den här jorden anade jag ju aldrig! och man får aldrig nog, av den där famnen och den fantastiska doften av dig när du ligger bredvid och andas. man får aldrig nog av att vakna upp bredvid dig och somna bredvid dig. jag säger det igen, du är det bästa som hänt mig och någon/något ska aldrig någonsin få ta dig ifrån mig. jag väntar på oss. 
 
det var en tung natt. linus deckade hårt i extrarummet med jag och min kärlek grät ikapp. jamen typ. (ännu en avslöjande fastad. förlåt!) men karlar kan uppenbarligen gråta och det är då man inser hur jävla dum man är som kvinna ibland. en bieffekt som kommer från vaginan. lol. 
trött som tusan städade jag till halv sju efter en dusch, då jag insåg att det kanske var dags att sova! men det var det värt, slippa gå upp till ett kaos och kunna lägga sig på soffan i sin ZR och dega järnet. pizzainsats därmellan dock. 
 
ja, vi rockade siggis ännu en gång och siggis rockade oss. även om jag har ångest ibland så är den här jävla byn bäst. jag borde aldrig mer klaga eller gråta över mitt liv. fuck det förflutna, nu ser vi bara framåt och mot det livet kommer att ge oss.
 

 
 
vilka fina dagar du ger mig. förlåt för jag är självisk ibland!
den finaste mannen någonsin. och han är bara min.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela