Sofia var namnet

"livet deluxe"

just another tuesday

Publicerad 2013-04-16 21:57:25 i Skitsnack,

egentligen borde jag sova just nu. blivit lite dålig med att sova i tid dock. min minsta limit ligger i alla fall på sex timmar och den brukar funka. än är jag inte död! åtminstonde är det ju bra att jag ligger i sängen! sett klart avsnitt tretton av the following. panikbra serie, mycket värd att se. 
 
spenderat dagen med lite allt i allo. jobb som vanligt imorse klockan fem, handledare ftw. jag är för bra för det där jobbet alltså, vilket jag insåg i ett litet chatt talk med en kollega i köket. systrarna wallberg, ni har en förmåga att verkligen se det positiva i mig själv och få mig att inse hur bra jag egentligen är. jag måste försöka göra ett iq test på mensa, i hopp om att vara lite över medel. (vore ju ganska coolt. kanske därför jag är så knäpp..)
hur som helst så avgjordes min framtid lite idag, om allt går som jag vill men nu får det vara nog, nu kör vi. matte b (som numera heter matematik 3) ska sökas till hösten. 100p på 20veckor. jag kommer ju typ vilja döda mig själv (skämt åsido) men om det är vad som krävs för att kunna söka den utbildning jag vill så måste jag. får försöka till jag får godkänt helt enkelt! skulle dock behöva en personlig assistent.. nadia?! 
 
så en fika med min kvinna på det. pepptalk deluxe. 
våra värderingar och tankesätt börjar sakta smältas samman. fan vad bra gudföräldrar vi kommer att vara! om fem år. ingen panik, ingen stress. jag kommer fortfarande tycka det är kul att göra tryck med potatis och leka med pärlor. 
 
hem och städa järnet, dammsuga, skura och svabba badrum! så hamnade man här och klockan är tio. verkar som jag haft en intensiv dag och ännu är jag inte helt svimfärdig för jag är så trött. vad hände? jag kallar det: pw ftw och ja i helvete min pv kommer hem om två veckor! "föralltid". 
då kan jag äntligen komma tillbaka till mitt ordinarie liv! (mindre donken i vardagen, 160h räcker gott och väl).
 
det är en bra dag. en vanlig jävla tisdag.
och imorgon en tu man hand med världens bästa madde. och jag får krama håkis. NICE!
 
'10
 
 
"för jag ska aldrig dö nej"
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: nady

Publicerad 2013-04-17 21:09:58

Hahaha, va har jag blivit assistenten Nadia nu ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela