Sofia var namnet

"livet deluxe"

lägg dig ner och sov nu lillesyster

Publicerad 2013-04-08 18:57:00 i Skitsnack,

nu börjar det bli ruskigt bra väder ute så fort solen kikar fram! och jag har invigt mina höga converse för våren/sommaren så nu får "uggsen" läggas på hyllan. dags att börja med pw:s igen då! min rumpa har börjat hänga.. jomentyp.
 
vi anlände till Stockholm alldeles försent igår, för min del. halv två var klockan när Jens hjälpte mig in med sakerna i lyan. hade förvisso slumrat en hel del i bilen som alla andra, men det var tungt när klockan ringde tjugo i fem imorse alltså. hade bra tur som kunde komma klockan sex! annars hade det varit hämtning av bil på arlanda och upp klockan fyra istället. hade ju inte direkt varit någon hit! då hade jag säkerligen kräkts på riktigt väl på jobbet. 
 
fick i alla fall hjälpa till och packa ner massor med fiskesaker igår så jag borde lärt mig ett och annat! eller skillnaden på vad saker och ting är. och tydligen är det rosa spöet inget för mig så Jens ska plocka fram något bättre åt mig. det blir nog bra det. kanske mamma och jag tar oss med ut på sjön i mellantimmarna på king of mälarn? bangar inte på den.
 
så är det bra att vara snygg (lol) och enda tjejen ibland - raggade mig öl och en tröja av en leverantör! fniss. (sorry hun!)
 
CWC!
 
 
nu blir det rensa mer kläder och förbereda inför sanering imorgon, därefter suits. 
jävla kvalster!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela