Sofia var namnet

"livet deluxe"

om himlen finns är jag förlorad

Publicerad 2013-04-19 19:11:00 i Skitsnack,

 
framåt för evigt, du och jag ska dit, som levande bevis!
 
det är så svårt att säga till nån, vad man egentligen tycker och tänker om nån. det enda jag vill är din mun tätt emot min och känna din kropp emot min. jag hoppas du hör mig var du än är. det känns som jag blivit halv. hur förklarar man vad man egentligen känner för någon?
kärleken skonar ingen.
 
"dom var bara kids, men gifte sig ändå och flög till krakow.
men det var så mycket sorgligt under den trippen, för han älskade henne inte och hon märkte inget.
och hennes nye kärlek bände ner honom så lätt inför henne och det var första gången han fick stryk av en främling. hur skulle han kunna hålla tillbaka tårarna?
det var precis så han lämnade henne, dammig under ett träd och det var den sista gången han såg henne.
han somnade bakom sina nya solglasögon och han drömde att han inte behövde nån, och när han vakna satt en lapp i hans panna '- Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa'.
jag var tvungen att förändra nånting, du hade just lämnat mig. jag vakna upp och höll om en dunk gin, men i drömmen jag just drömt höll jag om dig.
jag såg min ungdomsdröm trampa gasen i botten och sen köra rakt in i en bergväg.
man måste genom skam, genom drömmar, man måste dö några gånger innan man kan leva"
 
hur förklarar man för någon hur sårad man en gång blivit?
hur förklarar man för någon hur mycket någon annan kan göra en illa?
hur förklarar man hur mycket saker och ting kan smärta?
hur förklarar man för någon hur mycket små saker kan bli så stora?
hur förklarar man för någon varför man vill ha ett livstecken från den man älskar när man inte själv är nära?
hur fan förklarar man hur det känns att personen man älskar träffat en gammal kärlek? 
hur i helvete förklarar man något för någon så att den förstår?
 
förälskelser är lätta att glömma, när man druckit än mer.
ingen tid för ånger, det blir bra för vad som än kommer.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela