Sofia var namnet

"livet deluxe"

se aldrig bakåt

Publicerad 2013-04-17 20:51:47 i Skitsnack,

billiga rostmackor med massor av extrasaltat smör på. påminner mig om när jag var lite, morgonar hos 'farmor'. saknar att vara lite ibland. när man inte riktigt visste vad livet var för något.
 
nyss hemkommen från storstaden (för ovanlighetens skull). madde drog med mig på skivsignering på åhlens för att träffa världens bästa håkan. en och en halvtimmes kötid och det kändes inte ens länge. värt all väntan. han är så fin den mannen! "ja, det är klart jag väntar!" så sträckte jag fram handen och så kramade han om den hårt. det är som att all musik och all text han skapat rusade genom kroppen på en och samma gång, harmoni i tankar och själ. håkanmusik är terapimusik och har hjälpt mig mycket i mina dagar, vilket den fortfarande gör. till och med i skrivande stund. tack.
 
så stolt! vi ses i gbg i juni! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela