Sofia var namnet

"livet deluxe"

skitdag

Publicerad 2013-04-04 21:21:00 i Skitsnack,

den här dagen kan ju bara bokstavligen ta och fara åt helvete. har varit en riktig jävla pissdag med alla odds emot mig. allting löser sig ju alltid tillslut brukar man ju säga och det är ju den råa sanningen men ändå.
ständigt påmind över hur dålig man är och hur sjukt otacksam man är. 
ja, jag vet inte. sanning eller osanning - you tell me?
har bara velat gråta hela dagen, lägga mig under täcket och aldrig mer komma fram eller vänta där till någon hittar en. 
 
till det en bidragande jävla migrän i sin ständiga påminnelse om att jag måste ta hand om mig själv och försöka sova bättre. men hur fan gör man det då? det är något fel på min rygg som jag inte är kapabel till att åtgärda (tycker det är förbannat jävla tråkigt att träna ensam och jag vet inte hur man gör, dessutom sa jag upp sats för den åt upp min ekonomi). och min sömn då? jag äter bra, regelbundna tider och jag sover i tid. finns det medicin mot mardrömmar? ja, det skulle väl vara cannabis. skulle ju vara bra för min rygg å. men jag vill inte bruka cannabis. absolut jävla inte. 

extremt bitter. eller snarare bara jävligt ledsen inombords. 
var är du när jag behöver dig? aldrig hos mig..
 
jönköping imorgon, tack gode Gud.
far och flyg åt jävla helvete Stockholm.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela