Sofia var namnet

"livet deluxe"

tant säger

Publicerad 2013-04-09 17:05:00 i Skitsnack,

krämen dödar mitt ansikte men nu är jag sanerad och klar. nu ska det bara vädras väskor och skor samt tvättas typ 10 högar med kläder. bort med parasiter - in med bra bakterier! fniss.
 
må ju säga att den här dagen har varit en av de bättre (då menar jag på arbetet). lungt och sansat hela dagen. så fick jag ju stämpla ut när jag slutade för ovanlighetens skull! men jag ska inte klaga så mycket med tanke på att mitt schema varit så jävla bra hittills med ledighet och allt vilket kommer fortsätta månaden ut! frågan är bara vad man ska göra på valborg, någon med förslag?
 
laga lite krubb, kassler, pasta med fyra ostar och broccoli på sidan om. nytt recept jag hittade på ica.se "billiga veckan". verkar riktigt gott och kassler har jag ju inte ätit på evigheter och aldrig lagat i någon matträtt så det ska bli spännande. wish me luck!
 
dock upptäckte jag just att jag inte hade rätt ingridienser hemma.. ALLTSÅ.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela