Sofia var namnet

"livet deluxe"

var beredd

Publicerad 2013-04-27 22:45:57 i Skitsnack,

klockan är alldeles för mycket egentligen men hockeymatchen var för sevärd helt enkelt och varje minut med min karl är värd allt. själv i sängen, då suger livet men nej! torsdagen och fredagen (igår) var bästa på länge.
 
invigning av låtsas pappas butik igår kväll, helt fantastiskt! femtio flak öl, trettio boxar med vin och sagolikt många flaskor skumpa och whiskey plus miljonärer, en sjuhelvetes båt - party med uggla och cigarr, sen sist men inte minst skjutbanan.
mamma och jag är helt sålda på gevär och ammution. jädrar vilken kick. blivande kvinnor med jaktlicens nästa!  diskussion på hotellrum i flera timmar och decka bredvid världens bästa. jag älskar dig. 
ja, kunde fan inte bli en bättre fest! förutom att jag faktiskt ibland förtjänar att dra åt helvete och få ett knäckt näsben. och du älskar mig ändå.
fan vad jag funnit mannen i mitt liv.
 

bjussar på en bild med berra å morsan och tackar för helgen!
 
Bra jävla liv!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela