Sofia var namnet

"livet deluxe"

vi lär dig, du lär oss

Publicerad 2013-04-29 16:38:00 i Skitsnack,

heeeeeeeeeeeeeeelt paj. 

jag har bara jobbat två dagar och det känns i kroppen som att jag jobbat typ två hundra dagar i rad. måste vara festandet mellan mina lediga dagar, det faktum att min kropp inte får vila. så har vi den här fantastiska valborg imorgon också, ännu en hård natt med dagen-efter-slitage. men är livet en fest så är den ju det. för och nackdelar med allt. 
nästa vecka blir det långledigt. fyfan vad härligt. bort till landet ingenstans! blir förmodligen en hel del fiske satt det är bara öppna upp ögonen och lära sig. måste be jens plocka ihop ett set till mig. ett par dampanfall senare så blir det nog super. 
 
WOOOOAAA vad jag önskar jag kunde dra till muppsala imorgon, supa i parken och kissa i buskar med solbrillor på. nåväl, cash is king.
 
för kvällen blir det babysitter. pizza och film med lillebror! 
han som har en fantastisk förmåga att alltid, alltid göra mig glad. en klapp på kinden när man är ledsen så är problemen ur världen på ett ungefär. världens bästa lillebror.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela