Sofia var namnet

"livet deluxe"

days passin' by

Publicerad 2013-08-25 21:19:07 i Skitsnack,

dagarna går fort. nu är det tre dagar sen sist! men nu är helgen över och man är tillbaka i verkligheten igen. på gott och ont.
 
fredagen blev lugn, familjen kom över på middag. kickade ut mamma efter några glas vin för mycket! fniss. verkar som det blir gröna lund för att se Oskar Linnros på hjärtats födelsedag i alla fall. men det är ju en tid kvar!
 
hetslördag men kul som satan!
bärs på vinballen med massa skratt med faster & hjärtat, fortsatt av bärs på tåget med min fina Stephanie och gänget, följt av middag och billig öl på hellströms! fan jag måste gå ut i stan oftare, så jävla härlig stad.. och sist
men inte minst - invigning av tele2 arena! #djurgårdsjävlar
bra musik, bra sällskap, bra dricka och bra allt! förutom allt klagande på ljudet en smula.
 
vakna upp imorse, pigg och glad! både min K och jag, men eftersom han jobbade under dagen så blev det kvalletid med faster min. salladslunch på sjudargården och glass i solen vid våfflan. och lite klagomål på allt jävla folk som står i vägen eller inte kan köra bil! nåväl..
 
nu slut på helg. invigning av grillen på en söndag! rostbiff till middag. LYX!
 
puss på dig. ILOVEYOU
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela